mandag 13. mai 2024

OneCall til topps på Norsk Kundebarometer

Mest fornøyd med OneCall.
Telia-eide OneCall vinner nok en gang bransjekategorien «mobilabonnement» i Norsk Kundebarometer. Selskapet havner dessuten på en meget sterk åttendeplass i Topp 10 Kundetilfredshet.

– Vi i OneCall har en klart uttalt ambisjon om å levere de beste kundeopplevelsene i markedet, så vi er selvsagt utrolig glade for å få en slik tilbakemelding fra våre kunder, sier Jonatan Asplin, leder for OneCall og Mycall. – Også er det ekstra hyggelig at kåringen kommer akkurat i år, hvor vi feirer OneCalls 20-årsjubileum. Bedre gave kunne vi ikke håpet på å få.

Norsk Kundebarometer og Barcode Intelligence har et 5-stjerners ratingsystem på kundetilfredshet og det er 10 bedrifter som kan smykke seg med tittelen 5-stjerner som betyr «begeistrede kunder». For å gjøre seg fortjent til dette må de oppnå en kundetilfredshetsscore på 80 poeng eller høyere, noe OneCall gjør.

Les hele saken her.